martes, 13 de julio de 2010

happy!

Hoy estoy muy contenta... pues mi blog ya aparece en Google, yuuujjjjuuuu!

Hace unos días recibí un e-mail que me emocionó y me hizo llorar, no sólo por el contenido, sinó porqué Toni, el remitente, es una persona muy sensible y le encanta el arte! Además de ser un ARTISTA! Que a alguien como él le gusten mis cositas de fieltro, me hace muy feliz! Y quiero compartir sus palabras con toooodo el mundo, así que aquí os dejo su e-mail:

Hola, Elena!

Estic content de que m’hagis enviat el teu bloc per poder gaudir del teu treball.

La meva modesta i sincera opinió és que tens una bona tècnica del color amb domini de l’armonització.

Les formes i composicions son exquisites i elegants.

Dels cors es pot dir que conjuga elegancia i poesia, tots m’agradan en especial el de la teva mare.

Elena no s’apren a ser artiste, si neix, i tu ets una artista.

Et felicito Elena pel teu treball.

Una forta abraçada

P.D. Si tingues que fer un detall, no dubtis que pensaría amb tu i el teu treball.

Moltes gràcies, Toni, no t'imagines la felicitat que em transmeten les teves paraules. Un petonet!

No hay comentarios:

Publicar un comentario